Breathe Again - Juwita Suwito



have you wondered how it feels when it"s all over

你是否想過一切結束是怎樣的感受



wondered how it feels when you just have to start a new

想過要從新開始又是怎樣的感覺



never know way where you"re go way .when you face a brand new day

不知道你住哪裏,從你面對嶄新的一天



it used to be that way now I just close my eyes and say

過去曾經是這個樣子,而現在我只是閉上我的眼睛說:



I just wanna breathe again. learn to face the joy and pain

我只不過想再呼吸一次,學習面對那份快樂和痛楚,



discover how to laugh a little cry a little live a little more

探索怎樣多去歡笑一點,多哭泣一點, 多一點活出自我



I just wanna face today. forget about the worst of yesterday

我只想活在今天,遺忘昨天的悲傷



maybe if I hope a little try a little more I"ll breathe again

或許如果我多去期盼一點,多去嘗試多一點,我就能夠再次真正呼吸



starting out again is never easy

從新再出發從來都不是件易事



disappointments come and go but life still moves on

失望來來去去而人生依然繼續



with a bit of luck it"s a brand new start that might just work my way

擁有那麼一點運氣,就是個嶄新的開始,那說不定就是適合我的方式



no need to walk away don"t wanna live lives replay

不需要逃避,不想活在過往的重復裏



I just wanna breathe again. learn to face the joy and pain

我只不過想再呼吸一次,學習面對那份快樂和痛楚



discover how to laugh a little cry a little live a little more

探索怎樣多去歡笑一點,多哭泣一點, 多一點活出自我



I just wanna face today. forget about the worst of yesterday

我只想活在今天,遺忘昨天的悲傷



maybe if I hope a little,try a little more I"ll breathe again

或許如果我多去期盼一點,多去嘗試多一點,我就能夠再次真正呼吸



things will work out fine

事情自然迎刃而解



if you can find the courage to look past the night

只要你能找到度過今晚的勇氣



to see the break of dawn !

就會看見明天破曉的曙光



引用:http://www.im.tv/vlog/Personal/514627/963542



arrow
arrow
    全站熱搜

    insummer 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()